kommer inte på någon bra rubrik

Har pluggat idag, hela dagen, men ändå känns det inte som om jag fått något gjort ! Har inte läst alls mycket, inte skrivit ner mycket, vad har jag då gjort idag egentligen?? Skumt..
Och nu känns det som om huvudet väger ca 3 kg mer än vad det ska göra (och det beror inte på att jag har fyllt den med viktig information om teorier och marxism och grejer) utan för att jag är sjuk, har väldigt lätt för att klaga när jag är sjuk :P och så känns det som om jag har en taggtråd i halsen, härliga tider. Nu ska jag lägga ner böckerna för en stund, får nog ta och läsa lite innan man somnar, men nu, ingen mer, är trött. Ska bara slappa framför tvn och vänta på att mamma kommer med min kalla glass.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men du måste bli frisk tills imorgon. Då ska du regera i matchen ju.

Varför har du gjort ? på min bra låt. Den är ju skit bra låt ju ;)

2008-09-20 @ 10:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback