lördag

Än så länge har jag inte gjort speciellt mycket, tog en välbehövlig sovmorgon. Sen så har jag surfat, pratat i tele och sett på tv och just nu leker jag stylist till Sofia via msn.
Mer idag blir packning, åker till Karlstad imorgon bitti, sen ska jag fixa mat då la familia har lämnat mig helt solo idag, eller iaf under dagen, men vuxen som man är (går ju trots allt på universitetet, lite vuxenpoäng där) så fixar jag mat heeelt själv ;)

Sen kanske jag ska försöka mig på att se West Side Story, men men, får se.
Sen ville Emlan Semlan ha mig på dåligheter i stan :P
Men eftersom jag är fattig och ska upp tidigt imorgon, så känns det lite segt, även om jag verkligen skulle vilja, men men, får se hur det blir....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback