presentation + jogging

idag så var det altså presentation och jag överlevde, hoppas inte att jag pratade för fort eller var för flummig men nu är det i alla fall gjort. Efter vi var klara (vi var tredje gruppen) så satt vi och lyssna på alla andras presentationer, ska höra mer på torsdag. Efter skolan så åkte jag hem till Malin V och vi joggade i ca 40 minuter med lite intervaller också, så nu är mina ben stela ! Men det var trevligt, blev en del prat med =)

Nu blir det lugnt, ska lägga mig rätt tidigt för ska upp rätt tidigt imorgon.
Men nu ska jag skriva på lite i mitt arbete först.

Kommentarer
Postat av: s

Härligt att du blev nöjd, får se om jag orkar fortsätta i samma takt. Höll på hela eftermiddagen med att blogga bloggen ;)

2008-10-01 @ 10:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback