All the places you have been, Trying to find a love supreme

Sitter och missbrukar låten Supreme med Robbie Williams som jag lagligt har inhandlat via Itunes. Helt underbar är det ju, troligen min nya favorit med honom, det tog bara sisådär 8 år att upptäcka det....nåja, nu har jag den iallafall på min dator och snart i min Ipod med. Var och hämtade den idag, och nu fungerar den som den ska, dvs att låtarna låter som de ska. De hade dock inte gjort något med den, bara gjort en rejäl omstart (vet inte vad det heter på "riktigt").
Mer idag var det skola, första föreläsningen om Organisationskommunikation. Verkar lagom flummigt, men de kan bero på att jag inte har världens koll när det gäller psykologi och sådant grejs. Får se hur det är imorgon. Nu ska jag sätta på mig mina spenderar byxor och spendera alldeles för mycket pengar. Inte på något roligt dock, utan på kurslitteratur....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback