dagarna som komma skall, so much to do, so little time

Imorgon blir det att åka hemåt tidigt. Buss. Allt för min mamma. Åka runt i Åmål, spana på möbler. Hemåt, sätta igång och packa, varvat med tentaplugg. På kvällen ska jag vara en snäll vän mot mina snälla vänner och köra dem till Åmål där de ska slå klackarna i taket. Själv ska jag vara hemma och packa och plugga. Fredag, samma sak där, packa och plugga. Våldgästa min bror står också på schemat och hjälpa mamma fixa maten, hon ska lära mig att laga den där goda kycklingrätten, ska bjuda kusin Malin på det nämligen. Så det vore ju rätt bra om jag kunde laga den. På lördag är det färd mot Karlstad igen med en fullpackad bil kan jag tänka mig. Blir en tripp till Ikea med och troligen till Maxi. Måste ha möbler och mat när man flyttar in i en ny lägenhet, så det blir att greja med den hela dagen, sen hörde jag en liten fågel som viskade i mitt öra att jag kommer få besök, trevligt värre. Söndagen blir väl att pilla i lägenheten och sen på eftermiddagen/kvällen ska jag spela min första seriematch med RIK. Roligt !!


Gammal bild, från den tiden jag hade hår och jag kom överens med mina lockar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback