I found the keys, keys, Yeah the keys to your heart, heart

Gick fort på jobbet. Gick bra på jobbet, inte mycket att göra, fick ett påskägg. Ja, en trevlig dag på jobbet. Åkte hemåt med pappa, var en mycket kort sväng hos farmor och farfar. Ska dit imorgon en längre sväng imorgon. Har lekt lite med min stereo, provade ipod-docken, eller vad det nu heter, och den funkade bra. Är mycket nöjd med min nya stereo. Sitter just nu i tv rummet med mor och far, ser på hockey. Vore ju lite roligt om HV71 får in ett mål så att de blir spännande. Och sen skulle jag inte bli så himla ledsen om FBK förlorade heller, jag kanske bor i Ktown, men jag är sannerligen inget FBK fan..... (nu var visste matchen slut, FBK vann)
Har alltså tagit påsklov, eller lov och lov, har ju inga lov längre, men ledig iallafall. Ska hålla mig i dalsland tills måndag. Eller ja, en sväng till Ktown på lördag blir det ju, fotboll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback