Vågar man köra på Sony Ericsson?

Min mobil är död. Min fina blåa lilla Nokia Express Music. Den bara dog idag under lektionen och nu kan man inte starta den igen.
Note to self: Tappa inte mobilen nerför en balkong på tredje våningen.
Så nu har jag varit på jakt efter en ny. Är lite sugen på att byta märke och köra på Sony Ericsson för första gången i mitt liv. Och det är denna lilla sak som hamnat i mitt blickfång:



Får se hur mycket pengar man har kvar efter helgen, då det ska shoppas på IKEA och Jysk....

Kommentarer
Postat av: Sonyericsson lover

ÄNTLIGEN, det var kanske bra för dig att du flytta till Karlstad. Du har verkligen mognat i ditt sätt att se på mobilmärken! I löve it!

2009-04-27 @ 20:48:53
Postat av: Anonym

verkar som du & jag har liknande problem med mobiler hehe..

Postat av: Frida

nu ska du få höra:



"Texas Lexas - two rhyming words, do you think you can use those?"



"Murray Curry - any use to you?"



haha!

2009-04-28 @ 19:22:14
URL: http://frullaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback