I'm gonna go out dancin' every night, I'm gonna see all the city lights, I'll do everything silver and gold, I got to hurry up before I grow too old

Skulle göra plättar till middag, kanske inte det bästa man kan äta, men bland det godaste. Hur som helst, jag brukar göra runt 10 st, lagom. Och idag tyckte jag att det var väldigt mycket smet, och kom på att jag precis hade gått efter recepetet på 10 st pannkakor. Så gissa vem som har plättar i överflöd just nu?

Vad har mer hänt idag, jag har vart ute på en joggingtur i morgonsolen, härligt. Gick lättare än förra gången. Bara ett skavsår som jag kände av, framsteg.
Sen har jag tvättat som en liten tok.
Redigerat bilder, ska göra en riktigt scrapbook med bilder från balen, studenten och klassenskväll. Eller ja, ska försöka göra en riktig iallafall.
Beställt biljett hem. Ja de blir hemfärd imorgon ändå, kom på att jag har mina fotbollsskor och benskydd hemma. Så det blir ett dygn i Billingen. På det dygnet ska jag på kalas för bror, promenad med Maria, spelkväll med min dlik tjejer. Trevligt.
Sen har jag tagit mig i kragen vad gäller bokläsning med. Har läst ca 100 sidor ur Labyrinten. Riktigt bra.

Nu blir det jobb. Eller ja, jag ska väl åka om en timme, men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback