I'm Not mister muscle but I can be loathsome And I can hustle you

Sitter på jobbet. Lugnt för tillfället. Blir väl som vanligt, att allt kommer halv 8. Har inga direkta planer för kvällen, blir lugnt. Häcka framför tvn, zappandes mellan mina många kanaler. Till det kommer det drickas en smoothie. Imorgon ska jag försöka ge mig ut på en promenad, får se vad foten säger om det, löpning gillar den nog inte, så det får bli en promenad. En kort runda på stan, tvätt tror jag, får se om jag byter tid. Sen är det inflyttningsfest uppe i Kronoparken för Jennifer och Erica. Det blir trevligt. Ingen tjock dimma för mig dock, har inte råd med det, lite dis kanske.

Jag fick förövrigt en krona i dricks på jobbet, för jag var "gullig", det gjorde min jobbdag. Iofs får jag inte kronan, men ändå. Jag tar alla komplimanger jag kan få, även om de troligen är oseriösa.

Jag har det ganska tråk just nu, därav mitt otroligt ointressanta pladder.

Läste ut Labyrinten av Kate Mosse idag. Sjukt bra. Som Da Vinci koden fast med lite mer historia. Underbart.

Nej nu ska jag ta tag i jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback