It'll come in your sweet time Lord I've just got to let you in The blind leading the blind Lord Getting underneath your skin I can feel you in the silence Saying let forever be Love and only love will set you free

Igår vart de bad ute på Hammarö, Getingberget tror jag det hette. Kallt i vattnet, varmt på land. Blev röd. Men trevligt var det. På jobbet märktes det att det börjar bli som förr, alltså att jag får något att jobba med. Lite strul såklart, men det är ju min vanliga tur. Efter jobbet så åkte jag mot Sanna där Sanna, Sofia och Jonathan var, blev lite förfest (inte för mig dock, eftersom jag lever så spartanskt jag bara kan) och sedan gick vi till Nöjes, där det var den sista sommaronsdagen för sommaren. Var tema White night. Blev en del folk tillslut, satt och tjatade på uteserveringen hela kvällen, gick hemåt vid halv 1 tiden. De andra drog till Donken medan jag gick hem och kurerade min hals med varm oboy. Ja, jag vet inte vad som hände igår, kan ha varit det kyliga vattnet, men min hals gjorde sig påmind igen. Vilket inte är bra eftersom det är match på söndag, så nu blir det att kurera och de är det jag gör, istället för att vara med Sanna och Sofia på Kroppkärr och solar och badar, sitter jag hemma och pimplar oboy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback