Lets get married, put a fence round our house Lets make some babies, leave for Paris tonight

Idag har det varit fullt upp. Långpromenad, shopping, plugg, matlagning, jobb och nu sitter jag här.

Drömde om fotboll inatt. Vill så hemskt gärna spela nu. Har inte spelat på hur länge som helst. Skulle ha spelat med med DLIK nu på lördag, men det blev inställt. RIK har match på söndag, vet inte om jag får vara med på den, med tanke på min träning statestik är lika med 0. Men jobbar man så jobbar man. Blir ändring på det i september, då är det inget jobb på tisdagar och torsdagar, så jag kan vara med och träna. Vi tackar för ett bra schema i skolan så jag hinner med skola, jobb och fotboll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback