My friends are all so cynical refuse to keep the faith, We all enjoy the madness 'cause we know we're gonna fade away

Det var sisådär 2 måndaer sedan jag senast spelade en fotbollsmatch, och under dessa två månader har jag bara tränat fotobll 2 gånger. Vilket resulterar i att jag igår var jätteglad över att äntligen få spela fotboll igen. Ledig från jobbet åkte jag hemåt med Amanda och Sofia och sedan vidare mot Rölanda. Efter 30 minuter lyckas jag skjuta i gräsmattan istället för på bollen. Otroligt störande. När det blir så brukar smärtan i foten gå över efter ett tag, men efter 10 minuter gjorde det lika mycket ont, om inte mer. Så fick gå av och sitta och kolla på den andra halvleken. Så gissa om jag var arg och ledsen igår?

Idag blir det återfärd till Karlstad. Jobb ikväll och imorgon är det inflyttningsfest hos Jennifer och Erica och på söndag var det grill tror jag. Sen börjar skolan. Ja, jag blir nog kvar i Karlstad ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback