pappa tänder brasan, är det ett tecken på höst eller vad?

Åkte hemåt idag då. Kalas för bror som nu endast har ett år kvar tills han är halvägs till 50. Mormor, farmor, farfar, moster, morbror och kusin var här. Åt kakor och något köttfärspaj, vet inte om pajen var god eller ej, men kakorna var goda, det vet jag med all säkerhet.
Ikväll ska jag iväg till Långed, hem till Louise. Tror de är grill och spel, inte fel alls. Det är ju sista säsongen jag gör med mitt DLIK nu. Det faktumet gör mig väldigt ledsen, menar, jag trivs bra i RIK, men det är ju inte DLIK. Har spelat 10 år med mtt DLIK, och i RIK inte ens ett, så det är ju inte samma sak alls. Kommer sakna mitt lag. Kommer sakna dem oerhört mycket! Men det är väldigt jobbigt att byta mellan två lag, även om jag har samma position i bägge lagen är det ju annat spel i lagen och åka hem varje helg är också jobbigt. Så det är bäst att jag skriver över mig helt och hållet för RIK. Det blir bra det med, men som sagt, det är inte mitt DLIK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback