wake up

Har inget att göra på jobbet nu. Väntar på de sista bilarna (tror de är de sista). Antingen så har det blivit mindre körningar/hämtningar eller så är det jag som blivit mycket mer effektiv. Jag vill tro att det är de senare ;)

Idag har det varit full fart. Skolan, kånka runt på stan med tunga grejer, mina armar hatar mig. Hem till Sanna med Frida och Thea. Klippa och klistra. Gick på stan med Thea, shoppade inget även fast pengarna har rullat in på kontot, bra där Angelica. Sen direkt till jobbet och här sitter jag nu. Men idag går de timmar då jag inte har något att göra lite snabbare. Har med mig min ipod idag. Fint de. Spellistan "topnotch" spelas. Och med ett sådant namn kan de ju bara inte bli fel.
Efter jobbet kommer Frida hem till mig. Blir film, From Hell. Lite Johnny Depp såhär på måndagskvällen är inte fel. Hoppas jag hinner hem i god tid innan hon kommer så jag hinner bädda upp soffan.

Imorgon börjar skolan och nollningen. Blir bra det. Blir jättebra det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback