Don't stop believin' Hold on to the feelin' Streetlight people

Nu har jag tillräckligt med energi att uppdatera bloggen. Helgen i Göteborg var inte att leka med. Ner på fredag i tjejbilen med backseatsman. På kvällen drog jag och Frida till Liseberg och strosade runt där, sen var det lite fest med Family Guy och kortspel i klassrummet. På lördagen drog själva student-sm igång, gick väl sådär för våran del, 1 vinst, 1 oavgjord och 2 förluster. Efter sista matchen var spelad så drog vi mot stan och åt mat på Gamle Port och sedan vidare till Sticky Fingers där vi dansade oss trötta. På söndagen var det bara en match som skulle spelas och den förlorade vi, men vi hängde inte läpp för det, vi drog till Ikea och åt mat och sedan hem till Ktown. Även om det inte gick så bra med fotbollen och jag blev lite mobbad för min kudde, så var det sjukt rolig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback