leila k in the house!!!!!!

Jag har precis kommit hem från en spexig afton.
Var värsta pepp på att se Skavlan på svt play, Robbie Williams gästade ju det denna vecka, något som min halva telefonbok rapporterade om, det var en snäll tanke. Men jag hade fullt upp med att sjunga skiten ur mig på singstar tillsammans med fina vänner. Då får faktikst Skvalan och Robbie vänta. Men nu hade jag värsta planen, äta en hamburgare och se på fina Robbie, men då ligger inte programmet uppe på svt play än. Skamligt.

Nåja. Jag får väl "nöja" mig med Mighty Boosh.

Men lite mer om kvällen, den började hemma hos Sofia och vi pumpade på med Singstar, för att sedan ta en paus med Idol tittande och sedan avsluta förfesten med singstar och efter det väntade Ankan där vi har dansat oss trötta sedan dess. Fin fin kväll!

Ska snart upp också, imorgon ryker burret. Vilken lycka!
Alltså ny frill och ny färg.
Jag är lite inne på
Britney-i Womanizer videon-rött. Men själva frillen har jag ingen aning om. Får prata med Marit och se vad hon har att säga.


Kommentarer
Postat av: Thea

ÅHÅÅÅ den röda e sååå snygg !!

Postat av: Soffffiiiaaa L

när får vi se ditt hår dÅ? vi som klipper o färgar håret på en lördag

2009-12-12 @ 19:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback