When we were growing up you always Looked like you were having such fun

Jag har ett ord att förklara mig själv med idag. Skräp.
Eller kanske två ord, skräp och odiciplinerad.
Jag har inte alls fått så mycket som jag skulle tvinga mig själv till att skriva på essän. Jag ville ha två sidor skrivna, vilket är sisådär två punkter. Nej, dessa sidor är halvklara istället för klara. Och nu i veckan är det fullt upp. Blir att skriva järnet på förmiddagarna innan jobbet helt enkelt innan det är dags att fira nyår.

Andra saker som händer denna vecka är att jag, imorgon, ska köpa en ny dator. Min dator är inte vid god hälsa, den är döende, och jag har en liten bubbla av panik inom mig, tänk om den dör och mitt arbete dör med den. Hu. Nej så jag får leva spartanskt denna månad och ha en ny dator. En investering helt enkelt. Måste se det så.
Och en annan sak som sker på onsdag, vilket jag är lite nervös över, är att jag kommer bli permanent befläckad (i brist på ett bättre och mer passande ord), Och det med det menar jag att jag ska tatuera mig. På min fot med Emlan som håller mig i handen.

Packat har jag i alla fall gjort idag. Imorgon bitti väntar hemfärd. Nu blir det att tvinga ner några fler ord på essän.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du är fanimej den rikaste studenten som jag nånsin beskådad. ;) ny tv, ny kamera, ny mobil (råkar har sönder, köper lg, vill inte ha lg, köper ny) och nu ny dator samt tatuering. Sverigest rikaste student;)

2009-12-27 @ 20:25:46
Postat av: angelica

haha. kommer inte vara så rik efter denna vecka. men man lever ju bara en gång så :)och mobilen är den bästa mobil jag någonsin haft, lätt värt vart enda öre, samma sak med kameran. och tvn var ju längesedan jag köpte. den köpte jag med sykes pengar tro't eller ej men jag kan spara ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback