helg helg

Söndag igen, varför är helgerna alldeles för korta??
Åkte hemåt i fredags ju. Kollade på Johan Glans - World tour of Skåne med hela familjen, hur rolig som helst.
Igår var det rätt så lugnt, gjorde inte mycket fören på eftermiddagen/kvällen. Då var det utgång med Louise och några till, förfest i Långed, dans och tjat på HC, pizza i bilen hem. Precis som det ska vara. Hade en trevlig trevlig kväll måste jag säga. Idag, har jag inte gjort mycket alls, men ska göra lite mer nu på eftermiddagen, som att packa väskan, läsa i kurslitteraturen, sen blir de väl att nörda lite tvspel också om jag känner mig själv rätt. Bror kom även nu, men FoC, så det ska jag se också, och så ska hela familjen se på Patrik 1,5, har velat sett den länge länge, så det ska bli spexigt =)


Jenny, jag och Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback