en trevlig helg =)

Igår, började med förfest hos Sanna, de var jag, Frida (som trotsade sin sjukdom och var med på större delen av förfesten=), Fia, Thea, Jonas, Patrik och David, spexigt värre. Det spelades 90 talsmusik och självklart även lite FoC. Sen bar det av mot Nöjes. Där inne var jag mestadels på ett ställe jag inte är så ofta, nämligen dansgolvet (jag skyller på aivy) träffade några fler klasskompisar, sen träffade jag Niklas, Emanuel, Niklas och Sofia ! Blev en aning hysterisk när jag såg dem, inte träffat dem på länge, speciellt inte Sofia, så det var roligt roligt  =) Gick hemåt lite före stäning. Höll på att dö dock när jag kom hem, hade glömt bort att kusin Niklas chaufför skulle vara här under tiden som Niklas och de var på Arena, så han stod här i mörkret, men men, så såg lite på tv innan han åkte iväg och jag kunde sova. Vaknade första gången vid 9, trodde jag skulle dö typ, men det är klart, om man har roligt tycker jag det SKA kännas dagen efter ;) Men de blev bättre med några timmars sömn till. Vaknade till liv vid halv 12, kom på att det är ju Flight of the Conchords dagen idag. Alltså att hela säsong 1 ska ses i ett svep, dvs 6 timmar. Så Frida kom, skulle ha varit några fler, men de kanske var lite slitna efter gårdagen? ;) men jag och Frida hade det väldigt trevligt ändå. Vi åt popcorn och vindruvor och sedan åt vi pizza till middag. Kollade igenom FoC boxen, skrattade i 6 timmar, sen såg vi 4 avsnitt av Monty Python också, så vi skrattade i 8 timmar sammanlagt. Spexigt värre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback