kanske lite mika kan få fart i min lördag

Har inte fått någon lördagsfeeling än, kan bero på att jag sitter och skriver, eller ja, försöker skriva på tentan. Inte gått sådär jättebra, kan inte utveckla de två små riktlinjer jag har och så kommer jag inte på någon tredje. Kanske aivy kan hjälpa mig med det ikväll måntro? Nåja, jag ska försöka komma på en tredje innan jag öppnar aivy, slippa tänka så mycket på tentan i afton.
Ska nog sätta på dvdn och se lite på Mika tror jag, hans musik blir man alltid glad av. För snart måste peppet inför aftonen börja, halv 5 ska jag vara i Långed och sen påbörjas kvällen. Ingen tid att förlora med andra ord. Nu, mat, sen tenta, sen pepp med Mika Live från Parc Des Princes och ännu senare göra sig het för en utekväll tillsammans med spellistan "Galej" i Spotify. Som sagt, tiden är knapp.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback