have you seen your brother baby, standing in the shadows

Igår var det skola och jobb, samma sak idag. Blir dock stress idag, slutar skolan 15 och börjar jobbet 16. Så det blir hem och hämta cykeln sedan direkt till jobbet. Så jag ska äta middag nu hade jag tänkt. Sen är det alltså skola, bildseminarium, roligt. Sista dagen på jobbet som lärling, sen får jag hoppas att jag kan tillräckligt mycket ...

Blir en spexig helg också. Imorgon ska jag shoppa, sen möta upp bror som har med filmer och serier i massor, sen blir det festligheter hos Sanna och sen blir det utgång, på söndag är det FoC maraton med tacos, tror jag iaf, hoppas det =)


Dagens låt: Rolling Stones - Have you seen your mother baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback