Is it really necessary, Every single day, You're making me more ordinary

Åkte från Karlstad tidigt imorse. Blev hämtad av snälla bror i Åmål, vi gick på en snabb skojakt då bror är kräsen. Så jakten fortsatte i Mellerud, inte heller där fanns det någon som föll bror i smaken. Så vi åkte till moster och morbror. Kollade lite på skidor och pratade, åkte sedan vidare till kusin. Bror och kusin pratade resor, de vill ut på en i år med, men jag kan ju inte följa med, ska ju iväg med mina vänninor till våren, är inte så rik att jag kan åka på två utlandsresor inom loppet på 6 månader. Sen är det ju lite andra orsaker som spelar in också. Men iallafall, vi var där en stund, jag fick min nya lilla leksak, eller nej det är ju ingen riktig leksak, men den är så liten att den ser ut som en leksak. En ny plattång. En liten, som är bra att ha när man reser och sånt, för min "riktiga" är jag lite rädd om och vill helst inte dra fram och tillbaka  den från Karlstad, så nu ska jag ha den "riktiga" i Karlstad och den lilla här. Helt perfekt med andra ord.
Blir en lugn kväll ikväll, är chaffis åt päronen, kanske åt bror med, men han kan ju inte höra av sig, så får se hur det blir där. Så blir en lugn kväll i husets enda varma rum, nämligen mitt, med popcorn och Monty =)



Min nya plattis, men min är rosa (!) vet inte riktigt varför dock, rosa är inte riktgt min färg egentligen, men roligt att variera :P


 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Var plattisen bra? Jag måste med ha en ny, råkade slita ut min

2009-01-23 @ 19:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback