my weekend i huvustaden

Åkte upp till Madde och Stockholm på fredag eftermiddag. Väl framme gick jag och Madde till hennes rum på militärskolan, där vi gjorde oss iordning för en utekväll. Vi styrde kosan mot Stureplan, Madde visste ett trevligt ställe där, men hittade inte dit först, tog några timmar, men hittade äntligen dit, och då var det såklart 25 årsgräns. Typiskt, men vi gav oss inte, vi fortsatte leta efter ett uteställe, men alla de som vi var på var det 23 årsgräns, tills vi hittade TGHIF. Där fick vi oss en drink (appletini of course) och lite tjat, sedan blev det donken och sedan hemfärd.
Lördagen spenderades på stan. Vi drog runt och kollade i affärer, sedan gick vi på bio, The Curious Case of Benjamin Button, den var bra. Blev lite kär i
Brad Pitt på nytt, inte varit det på några år, men han är fin fin. Efter det bev det thai mat och sedan hem till Madde igen där vi kollade på Ace Ventura och hade en trevlig tvkväll. Såg även på hennes skola fyrade av fyrverkerier för 70 000 kr. Det var maffigt.
Idag, söndag, så gick vi på stan, jag köpte en klocka, Madde spanade på klänningar. Vi tog en tur i Gamla Stan. Blev bio igen, då vädret var dåligt och vi hade några timmar att döda, så då blev det Bride Wars, den var allt lite smårolig så. Sen gick vi till min buss och jag satte mig på den och åkte hem.
Det var min helg. Tog en del bilder, men har inte dator sladden här uppe, så får lägga in dem när jag kommer tillbaka till Dalsland. Men hade iaf en toppen helg med min toppen Madde =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Va bra att du fick din dagliga dos :) Ska försöka skriva ett kort oviktig inlägg varje dag, om inte och du blir desperat efter nåt att göra så kan du besöka denna sida: http://hundredpushups.com/

2009-01-26 @ 10:29:42
Postat av: Sofia

Va bra att du fick din dagliga dos :) Ska försöka skriva ett kort oviktig inlägg varje dag, om inte och du blir desperat efter nåt att göra så kan du besöka denna sida: http://hundredpushups.com/

2009-01-26 @ 10:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback