Teenage dreams in a teenage circus

Hatar min hals och det är ömsesidigt. Så fort jag blir lite sjuk så får jag väldigt ont i halsen, otroligt störande. Vilket innebär att det inte blir någon träning för mig ikväll. Men ska dit och kolla lite. Skulle ha hjälpt farmor och farfar i dag med, men de är inget vidare väder och så vågar jag mig inte dit bort när min hals är som den är.

Och på tal om ingenting så drömde jag väldigt underliga saker i natt. Jag brukar drömma väldigt mycket och väldigt underligt;

 Jag träffade Mika (!) och skulle berätta vilken min favoritlåt med honom var, men jag kom inte på vad den hette eller hur det gick och sen när jag äntligen kom på vilken låt jag menade, var det inte ens en av Mika's låtar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback