And when life gets tough, I feel I've had enough, I hold on to a distant star, I'm thinking about, all the things, I'd like to do in my life

Dagen började inte bra. Sjukt varmt, klagomål och ett U. Shoppade upp en stor summa pengar på mat, mat som jag egentligen redan hade, men var tvungen att slänga. Men mat måste man ha. MEN jag ska tänka positivt. Det är sommar, snart semester, snart Hultan, snart Bfors festivalen, snart sjukamp med mitt DLIK. Imorgon ska jag träffa Karlstad Finest. Och ikväll är det Allsång på Skansen och Morden i Midsomer. Ett U kan man komplettera upp till ett G. Klagomål kan man fixa. Och sen är det bara att öppna ett fönster så är de inte lika varmt längre. Positiva tankar. Jag har det ju faktiskt väldigt bra egentligen!


Grebbestad. Inget Resö precis. Men västkusten. Underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback