It doesn't get me down and I feel OK, Cause the sights that I'm seeing are priceless

Igår var det studenten, var i Åmål och grattade kusinen och Louise. Regnade så gott som konstant, men studenterna var glada ändå, vilket jag kan förstå. Sen vankades det kalas hemma hos faster, bjöds på god mat och trevligt sällskap. Hade en lugn kväll hemma med Freaks and Geeks som jag äntligen har fått över på min dator. Är ju jättebra.

Idag har jag sett på Freaks and Geeks, kört pappa och hans vänner till deras årliga fest vid vattnet, ska snart fixa kycklingfajitas med bror som vi ska äta tillsammans med mamma och ikväll komemr Fia hem! Det ska vi, alltså jag, Sofia och Amanda, fira med att äta kinamat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback