solen skiner i karlstad. Nu tar jag helg!

Sitter på jobbet. Segt idag. Har inte haft något vettigt att göra sedan 19:00 typ. Men är lite små paranoid så har inte vågat fixat iordning de sista förren nu. Kom då på att skrivaren är emot mig. Skriver ut ett papper var 30 sekund typ och jag brukar skriva ut runt 20 papper ...det är lycka det. Har varit en bra dag på jobbet annars, ska inte klaga. Ovh snart tar jag helg =) Blir en bra helg. Hem, ska på festival. Inte varje dag det händer någon i Bfors. Så då måste man ju passa på, men de allra bästa är, jag är INTE chaufför. Brukar alltid bli det. Men inte imorgon. Blir att grilla och ha de trevligt hos Emlan först och sedan bege oss mot festivalområdet. Blir bra det.

Ska strax åka hemåt, väntar bara på de sista papperna. Blir en sväng förbi ica med. Det är ju trots allt fredag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback