The rain was never cold when I was young, I'm still young, we're still young. Life's too short to be afraid, Step inside the sun

Det är sjukt varmt! Båda mina fönster är öppna men de hjälper föga. Blev inget bad idag. Ringde och väckte Sanna vid 11, kanske inte var planerat, men vem kan sova klockan 11 när det är såhär varmt?? Herrgud ;)  Sanna kunde iaf inte bada idag, så vi ska bada imorgon. Så det får bli en kall (iskall) dusch sen innan jobbet. Går in på sista veckan innan semester, 4 veckor. De veckorna ska jag spendera väl. Hultsfredfestivalen, Resö, träna fotboll! Leka med vänner. Kommer bli bra =)

Nu ska jag nog stänga av min dator. Den är sjukt varm. Måste snart fixa iordning den, måste bara ha en extern hårddisk först, så jag inte förlorar alla mina bilder. De vore inte alls bra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback