Then he said something else, I didn't understand, Because he came from the south of Sweden, he spoke just like a Dane

Tillbaka efter en längre vistelse i Billingen. Helgen var bra. Träffade Sofia och Amanda, vi åt kinamat och så var vi på Majberget och så tog vi en raggarunda i Laxarby(!), det var Fia's val det. Hamnade hemma hos Louise också. Trevlig lördag! Söndags så var det match, mina ben protesterade inte (jeeey) men de gjorde typ resten av kroppen, var inte min dag. Hade lite oflyt och förlorade matchen. Upp till Ktown igår, jobbade järnet.

Planer för idag:
Gråta över att jag inte har någon mat i min frys längre
Frosta av min frys
Köpa ny mat att ha min min frys (om jag hinner)
Träna - blir här hemma, får inte jogga, hinner inte träna fotboll på kvällarna...
Jobba

Spexigare dag får man leta efter!

p.s. 3 veckor och 1 dag kvar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm rätt ska va rätt, amanda sa vi åker över laxarby och jag körde över laxarby.

2009-06-17 @ 20:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback