De fanns en anledning till att jag inte gillade hemkunskap speciellt mycket....

Kom inte så långt på min joggingtur, mina vader protesterade. Men blev iaf någon km, alltid något, kom ju ut en sväng med, aldrig fel.
Har lagat köttfärssås för första gången i mitt liv med och nja, de var väl inte det godaste jag har åte helt enkelt. Jag är helt enkelt ingen naturbegåvning i köket. Nåja, de blir väl bättre och bättre hoppas jag.
Om någon timme eller så ska jag hoppa på cykeln och trampa bort till jobbet, fram tills dess ska jag väl ta och diska och sen påbörja packningen, de finns ju en chans att jag åker hemåt imorgon redan. De vore ju sannerligen inte fel.


Kommentarer
Postat av: Blandfärs, 1 % fett, Sverige

Hahaha:) Ja vad ska man säga om Angelicas kökskunskaper, laga köttfärsås är en baskunskap som man bör kunna ! Du är ju allt för rolig ;)

2009-03-18 @ 16:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback