torsdag-söndag, underbara dagar jag haft !

I torsdags kom Fia upp från Kosta till Karlstad. Vi sprang runt lite på stan innan vi gick hemåt och började peppa inför kvällen. Vi gick till Sofia, där var även Thea och Sanna. Vi tjatade lite, spelade lite Guitar Hero World Tour innan det var dags för Ankan. Hade mycket roligt !
Fredagen var lite seg, skola mitt på dagen, få betyg och skriva en kursutvädering. Hemåt, sitta och bara vänta på att klockan skulle gå. Kl 6 kom Emlan, halv 7 kom Frida och förfesten började. Var en lugn förfest, blev en del prat. Sen var det äntligen dags för att gå mot Nöjes. Vi shotta en tequila och var efter det redo att se The Hives. Fick bra platser, så gott som längst fram. Det var helt sjukt, det var folk överallt, ibland kunde man inte röra sig, klänningen och mina strumpbyxor gick sönder, jag blev några blåmärken rikare, men de gjorde absolut ingenting, för jag rörde Howlin' Pelle och sen fick jag tag på Vigilante's plektrum. Kan inte bli mycket bättre än så. Efter konserten var det lilla dansgolvet som stod i fokus, dansade loss där en stund och sen kastade vi in handuken och gick hemåt efter en UNDERBAR kväll.
Lördagen började rätt tidigt, Emlan skulle med tidigt tåg och sedan kom Amanda upp. Vi strosa runt på stan, åt på mongolisk restaurang innan Amanda var tvungen att åka hemåt igen. Jag och Fia gick hemåt och började peppa inför lördagskvällen som bestod i VMkvalet mellan Sverige och Portugal på Harry's, en hamburgtallrik och en jordgubbsdrink. Nöjda med resultatet med, trevlig lördag.
Idag, söndag, har Fia åkt hem och jag är trött, inte van vid att gå ut tre dagar i rad...ska snart ta tag i städningen. Ska nog ta och ladda upp lite bilder från helgen senare i veckan, tar ju sisådär 10000 år för mitt internet att göra något nu för tiden

.


Frida, Emlan och Fia innan Hives !



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback