fredag 1a maj 2009

Igår satt jag och pluggade till klockan slog 21:00, sen kunde jag inte sitta inne något mer, det var ju trots allt valborgsmässoafton. Så jag pallrade iväg till Patric's inflyttningsfest där var även Emlan, Sofia och Niklas som jag skulle köra senare på kvällen. Var givetvis mycket mer folk där, några äldre och några yngre, en salig blandning med andra ord. Var där någon timme innan jag körde mina vänner till Åmål, sen hem igen, sen tillbaka och hämtade dem. När jag satt där bakom ratten så lovade jag mig själv, som jag gör så ofta, att aldrig mer vara chaufför. Missförstå mig inte, jag gör allt för mina vänner (jag vet att jag komemr vara chaufför igen), men att sitta och höra hur kul mina vänner har haft när de har varit ute och festat medan jag har suttit hemma och haft ångest över tentan, gör mig lagom glad. Men det gick bra, var hemma sent, eller tidigt, beroende på hur man ser det.
Idag har jag varit hos mormor, fick en dammsugare :D En fin rosa dammsugare. Så nu kan jag ha det skinade rent all the time hemma. Sedan dess har det varit plugg, plugg, plugg och lite mer plugg tills jag fick ett litet sms av Louise där hon frågade om jag ville med på fotboll i Långed, och det tackar man ju inte nej till. Så slet mig från böckerna och åkte och såg när Långed vann över Bäckefors. Härligt =)
Nu, blir det plugg.....

Kommentarer
Postat av: Frida

hoppas att det går bra med flytten!!



just nu sitter jag och har panik över tentafrågorna, så svårt att få in dem! kan vi inte sitta på universitetet en hel dag nu i början av veckan och förhöra varandra om och om och om och om och om igen? :) jag tror att det kan vara bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback