In the middle of Northtown, just feeling good. Did not think I liked this city, Thought I, thought I hated this city but, Gothenburg I came back to you

Igår var jag på en liten resa. Mötte upp familjen i Mellerud, i bilen på vägen ner mot GBG (eller GTB, som en viss Staf brukar säga) så fick jag en födelsedagspresent. Lite tidigt, fyller ju på fredag, men ändå. Det var en underbar liten digitalkamera :D :D Helt perfekt. Så i helgen ska det sannerligen tas en massa kort :D
Nere i Götet så gick jag och mamma runt i Nordstan. Jag var duktig och höll hårt i plånoken. Köpte lite nagellack bara och lite kamera utrustning. Sen stod vi och hejade på alla de duktiga löparna som kämpade sig runt varvet. Sen åkte jag och mamma runt och runt och runt i gbg på jakt efter den manliga delen av vår familj. Hittade dem tillslut. Åkte hemåt, åt lite mat, såg lite på tv, sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback