man KAN ha roligt utan alkohol =)

Hade det jätteroligt igår. Även om jag var nyktrast på stället. Började med att vi var hos Jennifer, satt och tjatade lite där, innan vi (alltså jag, Sofia, Sanna, Frida, Thea, Jennifer x2, Erica och Hana)  gick upp till Simon, där pojkarna kollade på hockey. Fastnade där uppe hela kvällen. Under kvällen kom även mer och mer folk från klassen, skoj skoj :) Tjatade, spelade bra och mindre bra musik, skrattade en hel del, så jag har nu lärt mig att man KAN ha roligt utan alkohol, men det kan ha berott på den trevliga sällskapet =)

Just nu sitter jag och ska snart åka hemåt. Ser på Lattjo Lajban, och jag måste säga att jag tycker synd om dagens barn, jag menar, programmen är ju S K R Ä P.  Nej på måndag ringer jag hyresvärden eller vem det nu är som ska ringas, så jag får fler kanaler, om de nu är möjligt, men det måste det ju nästan vara tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback