One week he's in polka-dots, the next week he is in stripes. 'Cause he's a dedicated follower of fashion.

Hm, ja träningen gick väl inte sådär jättebra precis. Benet värkte konstant, eller ja, iaf när jag sprang. Så var illa tvungen att stå över tvålag, vilket är det roligaste. Nåja. Blir att vila benet till Copa de Kau. Tror det heter så iaf. Så träningen var ingen direkt "topp", men det gick bra ändå, har nog hittat det trevligaste och härligaste lag i Ktown med omnejd :D

Nu sitter jag och lyssnar på mina två nya favorit låtar:  Turtles - Elenore & The Kinks - Dedicated follower of fashion samtidigt som jag ser på Monty Python. Även med mute är det hysteriskt roligt. Så det är på väg uppåt igen. Det är det som är bra med mina dalar. De håller oftast inte på så länge. Det tycker vi om =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback