söndag 24 maj 2009

Hade det skoj igår. Både i Råtorp och på Campus. Kom kanske upp lite väl sent till campusfesten, men hade ändå skoj =)

Idag blir det shopping. Ska ut till Bergvik och handla mat. Vill egentligen inte, men måste. Sen blir det att plugga. Roligare söndag får man leta efter. Men det är klart, har haft roligt två dagar i sträck nu, så någon dag måste ju vara lite tråkigare med.

Har en fullspäckad vecka framför mig. Plugg, jobb och fotboll. Och på torsdag är det ju vårsittning. Skoj =)

Jag hade tänkt vara lite vuxen och försöka spara och INTE köpa en ny mobil nu i maj, utan ha min Nokia till septemer. Men nu hade med den igår och vet inte riktigt vad som hände, den stänger av sig och är trög att skjuta upp, så måste nog köpa en ny nu i maj ändå. Aja får se hur det blir.

Nu blir det väl att ta tag i mitt liv och åka iväg och spendera lite pengar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken mobil pratar vi på nu?? Inte berit och inte Express utan ? ! Den svarat med skjut lock?? Sån som min bror har?

2009-05-24 @ 13:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback