Torsdagen kan bli faboosh ändå =)

Nu ska jag tänka positivt om denna dag, vilket jag inte gjort sedan tisdags ;)
Men dagen började med tentaresultat, godkänd, faboosh. Ännu än anledning till att festa till det i helgen.
Sen blir det plugg inte så skoj, men det är med T & J så det kan nog bli faboosh ändå :)
Sen bestämdes det i natt att det blir lite FoC och lite Rhys Darby med Frida idag med. Faboosh.

Så dagen kommer nog bli faboosh.

Lite tråk är dock att jag missar träningen som flyttades till nu på morgonen, jag hittar nog ingen frisör som har öppet idag och sen så jobbar nog inte den mannen som har hand om mina tvkanaler idag, idag gillar jag inte att det är en röd-dag. Men nu fokuserar jag på det som är faboosh.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Loooove!!!!!!

2009-05-21 @ 22:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback