come with us now on a journey through time and space...to the world of the mighty boosh

När Frida var här för pluggkvällen förra veckan såg vi på Mighty Boosh. Första gången jag såg det, men gudars vad roligt. Udda, väldigt udda. Men sånt gillas. Little Britian, Monty Python, Flight of the Conchords, Helt Hysteriskt, Allå' allå' är inte världens mest normala program de heller och de är ju underbara hela högen. Så Mighty är helt klart något i min smak. Så det var tur att Frida var här den dagen, annars hade jag nog inte sett på det, så får väl tacka dig Frida för det, eller om jag ska skylla på Frida, för pga detta måste jag nu varje dag vara vaken tills programmet är slut 23:55. Men det är värt det. Vet inte riktigt hur jag ska spendera den sista halvtimmen nu dock innan det börjar. Nåja. Internet är ju fullt av mordvapen som är helt okej när man vill döda lite tid.



menar hur fel kan de bli, en talande gorilla och en kille i turban.
Bara det gör ju Mighty Boosh sevärt!


Kommentarer
Postat av: Frida

så himla underbart :D <3 jag älskar att jag äntligen har någon att nörda detta med, äntligen äntligen äntligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback