It's only half past the point of oblivion The hourglass on the table The walk before the run

Idag har jag varit lite lurig. Åkte hem idag kl 9. Hängde hemma hos bror hela dagen, fick lite mat, spanade på film och tv. Fick True Blood och Mighty Boosh. Sedan åkte vi ner till Adria och åt mat med mamma och pappa. De trodde att jag skulle komma hem imorgon, så de blev lite överraskade :)
Sedan dess har det varit lugnt, sett några avsnitt av True Blood och Mighty Boosh. Fin avslutning på kvällen måste jag erkänna. Och det är inte så långt kvar på min fredag, är himla trött. Ska sova i min säng i natt med, det var inte igår jag gjorde det så att säga.
Imorgon väntar en dag med plugg plugg och fest fest. Ska klämma in lite fajitas också mellan plugg och fest.
Kommer nog hinna med lite Mighty och True Blood imorgon med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback