She stood so tall and she never slept the was not one moment he could regret

Har haft det så himla bra. Kan inte beskriva hur mycket A & J & S betyder för mig. Hemma igen. Har nu fixat skjuts till träningen i eftermiddag. Kokar spagetti och steker köttbullar och kollar på bilder från igår. Sen blir det att läsa ut pedagogy boken och sen träna alltså. Efter träningen blir det lite mer plugg och ett längre utförligare inlägg om dygnet i Trollhättan.





ps. jag förstod i helgen att det var lite funderingar kring mina rubriker till de flesta inlägg. jag har dålig fantasi att komma på bra, passande rubriker till inläggen, så oftast tar jag bara en rad eller en vers från den låt jag lyssnar på då jag skriver inlägget, rubriken har alltså, så gott som aldrig, något med själva inlägget att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback