When I'm happy, I'm sad, but everything is good Its not that complicated I'm just missundaztood

I måndags åkte jag till Sthlm. Mötte upp kusin Susanne och kusinbarn Vera och Alice. Åkte hemåt och såg på Bolt tillsammans med Victor och hans Andréa. Sedan vankades det middag, inte fel. Igår var det en heldag på stan planerat och det blev det verkligen. Jag och Sua sprang runt på söder hela dagen, från 11 tiden till 18. Vi hann med många affärer, bio, Bröllopsfotografen, och sen vid 18:00 skildes vi åt, jag drog mot Globen och Sua åkte hemåt. Efter en lång kötid, hittade jag snabbt min plats. Och den gillade jag. Satt i två timmar, försökte vakna till liv när förbandet Evermore spelade, det gick inte så bra. Gillade dem inte speciellt mycket, förutom det faktum att de var från Nya Zeeland, tänkte på FoC och blev glad. Sedan började äntligen Pink. Hon spelade så gott som alla låtar jag ville höra. Så jag var nöjd. Idag har jag sprungit runt i huvudstaden helt själv, och jag hittade också, iofs hade jag en karta som Sua gett mig, men ändå.

Haft det underbart helt enkelt. Nu är jag tillbaka i vardagen. Plugg plugg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback