But I will not be caught Coz I can read those velvet eyes And all I see is lies

Idag när jag vaknade bestämde jag mig för att göra något åt min flygrädsla. Jag kan bara inte gå runt i livet och vara rädd för att flyga. Jag vill ut och resa. Jag vill till London. 2010 ska jag flyga. Jag har börjat operation "övertala pappa", han lät inte helt emot det i alla fall. Och så har jag pratat med kusin S vars man flyger, så förhoppningsvis någon gång inom en relativ snar framtid får jag åka med honom.
Jag ska kicka min flygrädslas ass! Är pepp på detta. Ska övervinna den!

Nåja, till något annat. Har nu bokat tågbiljetter till Stockholm, blir från 9e till 11e november. Kommer husera hos min kusin och hennes fina familj. Kommer bli så bra. Och så ska jag ju se Pink den 10e. Som sagt, kommer bli himla bra detta. Och för andra gången i mitt liv ska jag åka X 2000.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback