fredagskväll

Jag har lite problem med kroppstemperaturen, ena stunden fryser jag för att sedan börja svettas. Härligt. Lagom rolig kväll alltså, sett klart på Da Vinci Koden, inte alls så bra som boken! Men det får några plus bara för att Ian McKellen är med. Det blir alltid plus när han är med. Blev lite sugen att sätta på Sagan om konungens återkomst nu bara för det, för Gandalf då alltså. Men den är närmare 4 timmar lång. Så får nöja mig med Da Vinci idag tror jag.

Vet ni vilken jag har för spexig lördag framför mig då? Kanske inte så lätt att veta, men den kommer bli jäklig spexig vill jag lova. Eller ja, morgonen, som består av tvätt, är väl inte det roligaste kanske, men sen så. Runda på stan med Frida och Sanna, sen kommer de hem till mig och ser på Morgan Påhlsson och sen blir det fotboll och förfest och sedan utgång. Som sagt. En spexig lördag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jag har lite problem med kroppstemperaturen, ena stunden fryser jag för att sedan börja svettas..." Diganos: Du har kommit i klimakteriet :)

2009-10-10 @ 12:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback