Oh it seemed forever stopped today, All the lonely hearts in London Caught a plane and flew away

Det händer bara inte. Har inte ens 20 ord kvar till min personliga gräns för skrivna ord på analysen idag. Jag ska upp i 700 och jag måste hitta referenser, annars måste jag bjuda Sanna på en muffins, och det går ju inte för sig alls det. Så jag sitter och nördar RW låtar samtidigt som jag försöker hitta någon som passar bra ihop med min Spotify, alltså referens till min analys av Spotify, men det står ju bara om Nike och skit i mina böcker. Hu. Börjar bli övertrött med. Och förkyld. Tror det i alla fall. Sprängade huvudvärk och irriterad hals. Jeey. Blir att värma oboy och sitta och smaska på lite vindruvor sen tror jag. Men först. 20 ord och en referens. Om jag hittar en referens lär jag kunna få ut minst 20 ord också. Så prio 1. En referens!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback