so what, I am a rockstar, I got my rock moves, And I don't want you tonight.

Idag har jag varit på skolan, plugg med Sänna och Thea. Gick bra, fick en hel del gjort på tentan. Det tycker vi om. Lunch med Sofia, inte heller fel. Efter lunchen gick det utför dock, mer skratt än skriva. Men man måste ha det roligt också. Nu har jag städat iordning lite lite, plockat mest, men hinner inte städa hela min stora lägenhet på en och samma gång, så får ta det bitvis. Nu är det snart jobb. Och ikväll blir det tv. Inget mer plugg idag. Har en heldag på Uni planerat imorgon.

Och Fia, jag kommer med all säkerhet överleva helgen. Helgen mellan två kurser är den bästa av alla helger! Så det får vi fira :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

bra!

2009-10-28 @ 16:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback