Please be gentle I'm still learning You seemed to say As you kept turning up

Idag har jag åkt tillbaka till Ktown. Var hemma en liten stund, grejade lite med datorn som formaterades om igår. Den blev lite skum, men en aning snabbare. Så det var väl bra antar jag.

Har hänt en hel del bra saker idag.
Sett första halvtimmen på Rocky Horror Picture Show
Fått 3:an, 5:an och ZTV. De kanaler jag saknade
Fått lite plugg gjort med Sanna och Frida
Fått in ny musik på ipoden
Fått pengar på kontot igen

Ja de var väl det. Ikväll blir det smoothie och renskriva det som vi kom fram till idag hemma hos Frida. Sen blir det att städa lite och sista timmen på Rocky. De tycker jag låter bra det.

Nej, nu blir det mer jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback