These are the days When you wish your bed was already made

Idag var det nära att jag bröt ihop. Ångest över skolarbetet, skräp föreläsning, stress till jobbet, middag bestående av äpple och snickers, dåligt med sömn och dåligt med bra mat. Jag mår inte bra för tillfället. Vill bara ha arbetet klart, men det känns omöjligt just nu. Förstår inte hur jag ska kunna hitta referenser i mina böcker vilket var tvunget. Ångest.nu

Nej, jag är inte på topp just nu. Får bli sömn på detta tror jag, imorgon väntar en pluggdag utan dess like. Hoppas mina pluggkamrater kan hjälpa mig få lite ljus på tillvaron och arbetet.


Kommentarer
Postat av: Frida

det känns hopplöst just nu - jag vet. men jag lovar, vi kommer att fixa det här tillsammans! imorgon kör vi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback