And I find it kind of funny I find it kind of sad The dreams in which I'm dying Are the best I've ever had

Jag har varit stressad sedan fredags. Det var först igår på bussen hem som jag faktiskt bara kunde slappna av. Var hemma som sagt en snabbis. Skulle ju spela boll idag. Så åkte med mamma och pappa upp till Ktown. Var inte med så mycket i matchen, missar man flera träningar får man skylla sig själv helt enkelt. Men det gick bra för laget ändå, vinst med 19-0.

Sen var det hem, äta lite och sedan gick jag bort till Frida där det var dags för andra omgången av KFF. Det blev Donnie Darko, med Frida och Sanna. Himla trevligt avslut på helgen och veckan.

Nu lyssnar jag på spexig musik och har Da Vinci koden på mute. Ian McKellen, det är han som gör filmen.


Sänna och Frida kickar some ass!


Kommentarer
Postat av: Frida

så snyyygt! men alltså.. facebook? ;)

Postat av: angelica

haha det kommer komma, skulle ju lägga upp de i helgen, men fick inte med datorn hem, men det kommer komma i veckan, lovar =)

2010-04-26 @ 00:22:52
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback