champagne supernova in the sky

Jag ramlade inte en enda gång, vilken lycka. Men mina fötter hatar mig idag. De skrek igår efter de platta och sköna conversen. Så nu har jag en paus från de skorna.

Men igår, det var riktigt rolig kväll.
Började hos Simon med Thea, Sanna och Isak. Snack om lite allt möjligt innan det var dags att gå mot campus och förfest. På förfesten var det mindre känt folk än vad man trodde, men de var trevligt ändå. Beer-pong och allmänt tjat. Inte fel alls. Sedan blev det en mindre trevlig promenad med onda och blöta fötter. Hade som tur var Sanna som sällskap, det var det fina i kråksången. Sen kom vi tillslut till Bunkern. Där blev det prat prat, lite dricka lite mat och lite mer prat. Trevligt. Sen hamnade vi på campus igen. Åt våfflor med lönnsirap. Har aldrig någonsin tidigare ätit något sötare. Hur de (kanadensarna & amerikanerna) kan äta det som frukost förstår jag verkligen inte...

Men, kvällen var riktigt riktigt skoj.


Idag kom Fia till mig. Vi gjorde stan, shopping, Fia gjorde sig extra fin på salong, vi åt Subway och hon spanade in min lägenhet. Innan det var dags att trycka in sig i ett överfullt tåg och åka hemåt.

Det var en bra dag.

Nu sitter jag och försöker få ner några kloka ord i essän. Jag får ner ord, men de är inte speciellt kloka, mest flummiga. Bara en timme kvar tills middag, tacos. Något att se fram emot i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Vilken fin blogg du har. Glad Påsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback