Girls they never befriend me Because I fall asleep when they speak Of all the calories they eat

Igår pratade jag med Madde, riktigt trevligt, inte sett henne sedan juldagen, och det räknas knappt. Men i alla fall, vi pratade på om att styra en playdate, att hon ska komma och härja i Ktown med mig. När jag letade efter en passande helg upptäckte jag att jag inte en enda ledig helg fören 19 juni. Vad hände där liksom, när fick jag mig ett liv?

Det är hemresor, klippning, skogenträff i Trollhättan, gbgvarvet, Green Day.
En hel del.

Men måste hitta något bra, saknar Madde. Vi hade sjukt roligt under högstadiet.


Nu är det snart skola. Ska ha läst över 100 sidor tills idag. Jag har för tillfället läst 0.
Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback